4 kanały YouTube, które oglądam

11:00


Mniej więcej od końca 2011 roku dość dużo siedzę na YouTube. Zacząłem trochę nietypowo, bo od razu jako twórca, dopiero potem stałem się widzem. Obecnie jestem vlogerem na dość długim urlopie, ale planuję z niego wrócić. Teraz ciężko byłoby mi żyć, nie oglądając codziennie nowej dawki filmów. Z tego powodu, przedstawię wam 4 kanały, z których filmy oglądam każdy lub prawie każdy.

Marco Kubiś.

Oglądam go od ponad roku i z każdym nowym filmem zadziwia mnie jeszcze bardziej. Marco jest bardzo interesującą osobą, a jego oryginalne pomysły na filmy i ich realizacja oraz żarty, które totalnie trafiają w mój gust, to zdecydowanie jedne z większych powodów, dla których go oglądam.

Gimper.

Gimper jest osobą dość znaną dla osób, które siedzą w tej gamingowej cześci portalu, lecz niekoniecznie. Oprócz gier, na kanale Tomka znajdziemy również vlogi oraz serie tematyczne, w których porusza wszelakie tematy. Imponuje swoimi poglądami i wiedzą na wszelakie tematy, a przy tym jest zabawny.

RockAlone2k.

Rocka to już raczej powinien znać każdy, kto w ogóle szuka na YouTube gier lub vlogów. Znany ze swojego programu MojaTuba, Remigiusz Maciaszek, jest miłym i spokojnym starszym graczem, który przyciąga do siebie widzów opowiadając rozbudowane opowiadania i anegdoty swoim ciepłym i relaksującym głosem. Szczególnie polecam Porannego Rocka, idealnego na rozpoczęcie dnia.

Banshee.

Zuzę - a raczej jej kanał - poznałem jakoś na początku tego roku, ale jak mnie wtedy złapała, tak do teraz puścić nie chce i powiem więcej, gdyż sam chcę zostać dłużej. Energiczna, miła i oryginalna wraz ze swoimi programami nazywanymi różnym jadłem, dostarcza dawkę pozytywnej energii.

Inne ciekawe notki:

0 Komentarze

Pisz z kulturą i zasadami ortografii/interpunkcji.