Duetos w KFC: małe niebo w gębie!

20:15


Zaciekawiony nową ofertą KFC, Duetos, wstąpiłem dzisiaj do najbliższego lokalu, aby ową ofertę wypróbować. Spodziewałem się czegoś zwykłego, dania dla "szybkich" ludzi. Dostałem jednak coś, czego nigdy bym się nie spodziewał.

Ale od początku, jedno pudełeczko Duetos (dwóch sztuk, jakby ktoś nie skapnął się po nazwie) kosztuje niecałe 5zł, więc cena jak najbardziej przystępna. Ogólny zamysł polega na tym, że ma być to - jak pisałem - małe, szybkie danie dla ludzi w biegu. Dlatego właśnie od KFC dostajemy małe trójkąty zawinięte w tortillę tak szczelnie, że nie ma możliwości, żeby coś nam się z nich wysypało.

Duetos na serio rozwaliło mi podniebienie. Spodziewałem się czegoś standardowego: tortilla, kurczak i jakiś sos (może barbecue?), a jednak w środku znajduje się coś a'la sos meksykański. Ale taki prawdziwy, z kawałkami papryki i cebuli.


Jest jednak różnica, którą osobiście uważam za zaletę, gdyż sos ten nie jest tak pikantny jak typowy sos meksykański. I dobrze! Niestety jednak, jest on chyba używany tylko i wyłącznie w tych nowych Duetos, a chętnie zjadłbym z nim np. Longera.

Jeśli chodzi o samo pudełeczko, to świetnie się sprawdza, tak samo jak zamysł dania.. Na pewno jest bardziej poręczne niż to od B-Smartów. Na prawdę trzeba się nagimnastykować, aby się tym ubrudzić i jest bardzo wygodne w spożywaniu. Jeśli się śpieszysz i jesteś głodny, a w kieszeni lata Ci wolne 5zł - Duetos będzie wtedy idealne!


Rozumiem, że to nie jest zgodne z pomysłem na to danie, ale jeśli komuś wyjątkowo zasmakuje, to jeśli chce się porządnie najeść, musi kupić dwa pudełka, jak ja dzisiaj. Liczę również na to, że KFC pomyśli nad Duetos w formie zestawu, bo zdecydowanie na to zasługuje.

Tak więc jeżeli jeszcze Duetos nie próbowaliście, zajrzyjcie do KFC i spróbujcie sami. I na prawdę polecam od razu wziąć zestaw z frytkami i napojem. Niby drożej, ale przynajmniej się najecie. Smacznego. :)

Inne ciekawe notki:

0 Komentarze

Pisz z kulturą i zasadami ortografii/interpunkcji.