TOP5 aplikacji na Androida [Październik]

14:30

1. Evernote



Świetna aplikacja dla osób kreatywnych jedynie poza domem. Pobieracie, rejestrujecie się całkowicie za darmo i możecie cieszyć się chmurką, która przetrzyma wasze najważniejsze notatki. Piszecie poza domem, a po powrocie wyciągacie swój domowy sprzęt i cieszycie się pełną synchronizacją z aplikacją na telefonie. Aplikacja świetna, szczególnie dla mnie, bo mogę szybko zapisać temat na notkę, a potem porządnie rozpisać ją w domu.

2. Onet News



Towarzyszy mi zawsze, kiedy akurat nie jestem blisko mojego komputera. Czy to w szkole, czy w domu, jest przy mnie zawsze. Najnowsze informacje zawsze pod ręka i to w dodatku w bardzo ładnej oprawie graficznej.

3. Retry



Jedna z nowszych gier w sklepie. Jeśli graliście w Flappy Bird'a, to będziecie wiedzieć o co chodzi. Latamy samolocikiem klikając w ekran, aby dolecieć z punktu A do punktu B. Brzmi niby banalnie, ale sam sukces Flappy Bird'a zapewnia przednią zabawę również z Retry. To co, lecimy?

4. Menedżer plików (Gira.me)



Zwykły menedżer, najprostszy jaki może być. Jako że posiadam LG Swift L7, nie mam wbudowanego menedżera plików, dlatego musiałem go pobrać osobno. Trafiłem na bardzo dobry, funkcjonalny i co najważniejsze ładny eksplorator. Wszystko musi być ładne.

5. MyScript Calculator



Idealna aplikacja dla ucznia czy studenta, który na co dzień musi obchodzić się z ułamkami, potęgami, pierwiastkami czy innymi duperelami. Wystarczy wpisać równanie ręcznie, a aplikacja zamieni je na pismo drukowane i od razu poda wynik. Czasem na prawdę nie mogę się bez niego obejść podczas odrabiania prac domowych z matematyki. Na koniec zaś najważniejsze - jest całkowicie darmowy.

Inne ciekawe notki:

0 Komentarze

Pisz z kulturą i zasadami ortografii/interpunkcji.