Wakacyjna nuda

13:00


Znacie to uczucie, kiedy wakacje są coraz bliżej, a od pomysłów niezliczonych głowa pęka nam już w szwach? Cóż, to uczucie jest raczej znane każdemu. Ale co, gdy upragnione wakacje w końcu nadejdą? Na ironię, będziemy nudzić się bardziej niż podczas roku szkolnego. Tak właśnie, dopadnie nas wakacyjna nuda.

Sam przed wakacjami miałem milion pomysłów do zrealizowania przez te dwa miesiące. Co z tego rzeczywiście wykonałem? Hmm, prawie nic. Oczywiście, winny jestem tutaj również ja, bo jednak zwykłe i najprostsze na świecie lenistwo jest dosyć trudnym przeciwnikiem. Samodyscyplino, gdzie jesteś?!

Mimo wszystko, udało mi się jednak zrobić kilka fajnych rzeczy przez te wakacje, jak np. pobyt w warszawie, który zrodził kilka wcześniejszych wpisów oraz oczywiście wakacje dały mi czas na zajęcie się blogiem, a właściwie jego stworzenie.

No ale jednak, dwa tygodnie przed końcem wakacji bezlitośnie dopadła mnie wakacyjna nuda. I co ona z człowiekiem robi? Człowiek wręcz pragnie już wrócić do szkoły. Błe, nawet nie chce tak myśleć. Bo wakacje to najlepsza rzecz na świecie, prawda?

Inne ciekawe notki:

0 Komentarze

Pisz z kulturą i zasadami ortografii/interpunkcji.