TOP3 aplikacji na Androida [Listopad]

10:00

1. Spotify




Genialna aplikacja pozwalająca słuchać i przebierać wśród swojej na prawdę masywnej bibliotece piosenek. Spotify jest dostępny bezpłatnie na telefony komórkowe i tablety. Dzięki Spotify masz bezpłatny dostęp do świata muzyki. Możesz słuchać muzyki według albumów lub wykonawców albo tworzyć własne playlisty ze swoimi ulubionymi utworami. Chcesz odkryć nową muzykę? Wybierz gotową playlistę odpowiadającą Twojemu nastrojowi lub skorzystaj ze spersonalizowanych rekomendacji. Istnieje jednak jeden minus Spotify, otóż na urządzeniach przenośnych bez wykupionego kontra premium możemy jedynie odtwarzać utwory w playliście losowej.

Spotify nie raz uratowało mi tyłek, kiedy podczas mojej, zazwyczaj trwającej 20 minut, drogi do szkoły chciałem posłuchać czegoś, czego akurat nie mam bezpośrednio na karcie pamięci.

2. Don't touch the spikes



Tym co pozytywnie zaskakuje w Don't Touch The Spikes jest ilość dodatkowych elementów. Za zebrane w grze cukierki możemy nie tylko odblokować inne ptaki, ale również rozbudowywać swój park. Czeka na nas także kilka trybów rozgrywki. Dzięki temu gra może spodobać się nie tylko fanom ciągłego poprawiania wyników. Gra na prawdę świetna i niesamowicie wciągająca, szczególnie na lekcjach chemii.

3. Blogger



Zwyczajna appka bloggera na androida, ale jakże pomocna. Zawsze kiedy tylko przyjdzie mi pomysł na napisanie nowej notki lub poprawienie już napisanej, aplikacja Bloggera pomaga mi w tym znakomicie.

Niestety tym razem jedynie skromne TOP3, wiele aplikacji do mojego asortymentu nie doszło.

Inne ciekawe notki:

0 Komentarze

Pisz z kulturą i zasadami ortografii/interpunkcji.