Gdzie bywam i dlaczego Ty też musisz tam być

11:35

Zaczynam całkiem na nowo (który to już raz?), dlatego na początek chciałbym zebrać wszystkie swoje social media w jedno miejsce, aby nikt nigdy już nie był zagubiony. Zdałem sobie również ostatnio sprawę, że mimo mojego dość mocnego przekonania, że dobrze zarządzam socialami, wcale tak nie jest, zrobił się bałagan i musiałem nieco uprzątnąć wszystkie instagramy, facebooki czy inne twittery. Sprawa już załatwiona, dlatego chcę Wam pokazać, gdzie można mnie znaleźć w internetach i dodać słowo lub dwa, dlaczego Wy również powinniście tam być.

FACEBOOK

Tutaj na pewno znajdziecie mnie najczęściej i najczęściej dostaniecie ode mnie oznakę życia (poza blogiem). Szybkie info, jakieś zapytanko, zdjęcia, krótkie filmy, czy też nawet exclusive wyłącznie dla fejsbukowiczów - jak nie trudno się domyśleć - jedynie na moim fanpagu. Jest to na pewno najlepszy i myślę, że mój główny środek komunikacji z Wami, dlatego w razie potrzeby zamienienia ze mną kilku monosłówek, pamiętajcie, żeby pisać własnie tam!

INSTAGRAM

Na instagramie jak narazie publikuję rzadko, ale z czasem sięto zmieni. Na pewno jest to ważny element do komunikacji, ponieważ jest szybki i prosty w użyciu. Nowe zdjęcia w niedalekim czasie będą się pojawiać regularnie, tak więc jeśli lubicie przeglądać instagrama i co jakiś czas wpaść na mojego bloga, to zapraszam na mój profil, tam znajdziecie więcej mojej pociesznej mordki.

YOUTUBE

Na youtube'ie jestem najdłużej i to tam głównie działałem, ale jak widać przestałem. Jednak powiadam Wam, że wrócę na stare śmieci jeszcze w tym roku. Niemniej jednak, na kanale wciąż cały czas są - i będą - dostępne moje starsze filmy, które z biegiem czasu chyba aż tak nie zaczęły odstraszać - ba! - wciąż dostaję komentarze, że np. miło się mnie słucha! Dlatego własnie, jeśli ktoś chciałby mnie posłuchać, dowiedzieć się czegoś o mnie, ode mnie lub się ze mnie pośmiać, zapraszam na kanał.

BLOGLOVIN’


Bloglovin to taki czytnik blogów, czy korzystacie z niego, czy też jakiegoś innego, to nieważne, bylebyście z jakiegoś korzystali. Aktualnie blog jest na blogspocie, więc przez niego możecie również dodać bloga do obserwowanych, ale zawsze łatwiej użyć aplikacji na telefonie i wygodnie przeczytać najnowszą notkę, niż bawić się w te całe blogspoty. Ułatwiajcie sobie życie.

Na sam koniec jeszcze chciałbym wspomnieć o dość ważnej, a jakże zapominanej lub może nawet nielubianej przez Was rzeczy. Feedback. No skąd ja mam niby wiedzieć, że notka Wam się podoba albo walnąłem jakiegoś bubla, jeśli nikt mi tego w komentarzu nie wyperswaduje? Nawet jeśli nie chcecie pisać superowych i długaśnych komentarzy pod spodem, zawsze możecie po prostu napisać fajne i tyle! Albo udostępnić wpis, no chyba że się wstydzicie, zrozumiem.

No i to tyle, jeśli chodzi o miejsca, gdzie jestem stałym lub zwykłbym bywalcem. Wszystko macie podane jak na tacy, tak więc czym prędzej klikajcie nagłówki z nazwą social mediów, póki jeszcze ciepłe of course.

Inne ciekawe notki:

0 Komentarze

Pisz z kulturą i zasadami ortografii/interpunkcji.